Finess food

27. ledna 2007 v 16:07 | Webmasterka(Ivča) |  →tipy na krásu
FITNESS FOOD
Máš problém s bříškem,nohama nebo zadečkem?Nevíš,jak zničit tukové polštářky na svém těle?A jak správně zdravě mlsat,aby tvá linie byla stále štíhlá a cítila ses fit?
Tady je pár receptů od nás!
___________________________________________________________________________
1.Tuňáková fantazie
Pro koho připravit tuhle dobrotu?
OSOBY:
Nej kámoši nebo duo zamilovaných


PŘIPRAV SI:
(4porce) 2plechovky tuňáka ve vlastní šťávě,1 žervé,1 malá nadrobno nakrájená cibulka,6-8 nadrobno nasekaných lístečků bazalky,1 malá lžička citronové šťávy,2-3 rajčata,špetku soli,pepř,4sezamové bulky.

POSTUP:
Tuňáka nech okapat a ve větší misce ho smíchej se žervé,cibulkou,bazalkou,citronovou šťávou a podle chuti osol a opepři,sezamové bulky rozkroj a spodní díl stejnoměrně namaž tuňákovou pomazánkou.Rajčata nakrájej na tenká kolečka,rozlož je na tuňáka a přiklop horním dílem

2.Krabí dech
Pro koho připravit tuhle dobrotu?
OSOBY:
8 porcí.Na tuhle pochutinu by jsi měla pozvat dost kámošů tohle jídlo se hodí i na oslavu tvých narozenin nebo třeba jen na přivítání jara.

PŘIPRAV SI:
5redkviček,5krabích tyčinek,2 listy hlávkového(nebo ledového)salátu,1žervé,podle chuti i malá lžička nastrouhaného křenu a pár kapek citronu,špetka soli a pepře,4plátky tmavého trustového chleba(který je ze všech chlebů nejzdravější a obsahuje nejméně kalorií)
POSTUP:
Ředkvičky nadrobno nastrouhej a krabí tyčinky vidličkou rozmačkej.Ve větší misce smíchej ředkvičky,krabíky,žervé a salát.Podle chuti pak můžeš pomazánku křenem pěkně přiostřit a dochutit citronem,solí a pepřem.Připravenou hmotu namaž na 4plátky chleba a 4 zbývajícími je přiklop.Ostrým nožem pak chleby rozkroj na dva trojúhelníky.

3.Italský sytící zeleninový salát
(tenhle salát je skvělý,protože Tě zasytí a kila nebo deka nejdou nahoruJ )
Pro koho připravit tuhle dobrotu?
OSOBY:
Třeba ty a tvůj kluk nebo ty s tvou kamarádkou?To necháme na tobě.
PŘIPRAV SI:
1 hlávkový salát ,2 žloutky z natvrdo uvařených vajec,5-6 lžící olivového oleje,3 lžíce octa,lžíce hořčice,sůl,pepř,pažitka
POSTUP:
Uvařené žloutky rozetřeme s olejem. Za stálého tření přidáváme hořčici, pepř, sůl a přikápneme ocet. Salát opereme a rozebereme na listy a v míse dobře promícháme s připravenou omáčkou. Nakonec posypeme nadrobno posekanou pažitkou a uvařenými nakrájenými bílky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sindei Sindei | Web | 17. února 2007 v 11:29 | Reagovat

to tady musí být skoro všechny s masem?já nejím maso

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama